نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4078
-
الف
+

«جشنواره فلم پکن» به علت شیوع کرونا به تعویق افتاد

برگزاری «جشنواره بین المللی فلم پکن» به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش آی فیلم 2، دولت چین برگزاری «جشنواره بین المللی فلم پکن» را به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به تعویق انداخت.

در بیانیه ای که کمیته برگزاری جشنواره فلم پکن منتشر کرد، آمده است: "در  راستای همکاری با تلاش‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مقطع کنونی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم پکن که قرار بود اخیر ماه اپریل در پایتخت چین برگزار شود به سبب حفظ سلامت و ایمنی میهمانان جشنواره، مخاطبان، رسانه‌ها و عموم مردم  به زمان دیگری موکول می‌شود". 

ایسنا اضافه کرد، مسئولان برگزاری جشنواره فلم پکن که سال روان دهمین سال برگزاری خود را تجربه می‌کند اعلام کردند تاریخ جدید برگزاری جشنواره در هفته‌ها و ماه‌های آینده و با توجه به شرایط کنترول شیوع ویروس کرونا اعلام خواهد شد. 

گفتنی است پیش از این جشنواره هایی مانند جشنواره مستند تسالونیکی در یونان، جشنواره فلم هنگ‌کنگ، جشنواره فلم «شرق دور» در ایتالیا، جشنواره فلم «دریای سرخ» در عربستان سعودی، سومین دوره جشنواره سریال‌های تلویزیونی (CannesSeries) در فرانسه، بیست و هفتمین جشنواره فلم جنوب از جنوب غربی آستین در کشور امریکا (SXSW) و ... به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاریخ برگزاری خود را در سال روان تغییر داده‌اند. 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر